sobota, 17 listopada 2012

Kurczak z kalarepką i kiełkami

Inspiracją do powstania tej smacznej, lekkiej potrawy były zakupy w warzywniaku. Kiedy zobaczyłam śliczną kalarepkę i kuszące kiełki już wiedziałam, że znajdą się w moim woku w towarzystwie piersi kurczaka.

Składniki:
Pierś kurczaka
Kalarepka pokrojona w słupki
Opakowanie mieszanki kiełków na patelnię (kiełki fasoli mung, soczewicy, cieciorki)
Ząbek czosnku pokrojony w plasterki
Biały i zielony pieprz
Kropla sos sojowego
Natka pietruszki i szczypiorek do posypania gotowej potrawy
Łyżka oliwy

Wykonanie:
Na rozgrzaną oliwę wrzuciłam pierś kurczaka pokrojoną w paseczki, kalarepkę w słupki, ząbek czosnku i kiełki. Smażyłam, mieszałam, doprawiłam i delikatnie dusiłam wszystkie składniki przez ok.15 min. Gotową  potrawę oprószyłam szczypiorkiem i natką pietruszki. Obiadek był bardzo smakowity. Polecam.







1 komentarz: