niedziela, 21 października 2012

Odchudzajacy koktajl na kolację

Zielony koktajl jest doskonały na kolację, szczególnie gdy nieco za dużo zjedliśmy w ciągu dnia. Może być również wykorzystany w kuracji odchudzającej. Zawiera wszystkie składniki, które wspomagają odchudzanie: płatki owsiane, otręby, kefir, zielone warzywa. Zachwyca orzeźwiającym smakiem.

Składniki i wykonanie:

Zielony ogórek (ok.15 cm) pokrojony na małe kawałki
Zielona sałata, 5-6 listków
Ząbek czosnku
Łyżka posiekanej natki pietruszki
Łyżka posiekanego szczypiorku
Łyżka płatków owsianych
Łyżka otrąb owsianych
Kefir 200 ml 

Wszystkie składniki  miksuję do uzyskania kremowej konsystencji.
Koktajl można doprawić delikatnie doprawić pieprzem.

Polecam.

15 komentarzy:

  1. zaraz go zrobię bo wygląda bardzo apetycznie,mam jogurt grecki z lidla,będzie pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie. Nie potrafię jednak się przemóc do picia takich warzywnych koktajli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę koktajle owocowe, ale czasami trzeba zmusić się do zmiany swoich przyzwyczajeń, a ten koktajl należy do tych nielicznych, które mi smakują. Spróbuj koniecznie. Odwagi:)

      Usuń
    2. Bo jest okropny. Nie polecam

      Usuń
  3. Hmm a czy ten czosnek jest konieczny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest konieczny. Dodaję czosnek ze względu na jego właściwości i w takim koktajlu nie czujesz jego zapachu i nie ma obaw, ty tez nie pachniesz czosnkowo. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Koktajl bardzo fajny! nie jestem tylko pewna czy nadaje się na kolację, bo płatki i otręby raczej powinno się jeść na śniadanie ze względu na dużą porcję energii i długie trawienie. Mylę się?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Ja spróbuję dorzucić jeszcze szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie z trudem i za przymusem męża (jak zrobiłaś to masz wypić:-)) wypiłam ten okropny koktajl. Najbardziej czuć czosnek i ogórka. Ogólnie nie polecam. Mam nadzieję że wytrzymam niesmak i nie będę musiała lecieć do toalety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Usuwają niezreczne komentarze na to gówno 💩

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. ..bardzo pyszny...robiłem dzisiaj pierwszy raz i stał się jednym z moich ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fajnie oprócz tych płatków i otrębów. To są węglowodany i napewno nie są dobre w odchudzaniu.

    OdpowiedzUsuń